ליאור סילוק: עובדות מעניינות על ליונל מסי

February 15 2023Cfao

ליאור סילוק: דברים שלא ידעתם על ליונל מסי. כאן ליאור סילוק ובכתבה הזו אני רוצה לדבר על ליונל מסי, בעיני רבים אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם, אם לא הטוב מכולם. זה נכון שכמעט כולם שמעו על הכדורגלן הארגנטינאי ליונל מסי, אבל יש הרבה עובדות מעניינות עליו שאולי אינכם מודעים להן. חלקם נכונים באופן מפתיע ואחרים פשוט מצחיקים! ריכזתי כאן כמה עובדות שכאלה, מקווה שזה יעניין אתכם. שלכם, ליאור סילוק.

ליונל מסי. ליאור סילוק

1. הוא בחור ביישן
אם אי פעם ראיתן את מסי משחק כדורגל, אתה בטח יודעים שהוא שקט מאוד ולא מדבר הרבה. עם זאת, זה לא דבר רע, כי זה עוזר לו להתמקד במשחק.

2. הוא קתולי אדוק
כקתולי, מסי עוקב אחר האפיפיור. בעבר הוא נפגש עם האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן ויש לו מאמין הדוק.

3. הוא אוהב מוזיקה
כמו רוב האנשים, מסי מאוד מתעניין במוזיקה. הוא מאזין למגוון סוגי מוזיקה, כולל סמבה וקומבי, ואף כתב שירים משלו. הוא גם היה בטור של להקות כמו The Black Eyed Peas ופינק פלויד.

4. הוא גולר ענק – כובש שערים נהדר, יחיד מסוגו.
מסי הוא כובש שערים יוצא דופן וכבש יותר שערים מכל שחקן אחר בהיסטוריה. הוא מחזיק בשיא של השערים שהובקעו במהלך עונה אחת בלה ליגה, וגם זכה בפרס נעל הזהב כמלך השערים המוביל באירופה.

5. הוא פילנתרופ
לא רק שמסי מגלה כישרון מדהים על המגרש, אלא שהוא גם מנסה לעזור לאחרים במצוקה. הוא תרם סכום כסף גדול לשיקום בית חולים לילדים בעיר הולדתו, רוסריו, ארגנטינה. זה כלל תיקונים בבניין, מכונות חדשות לניטור וטיפול בסרטן בילדים, וכן תרם להכשרה רפואית נוספת לרופאים ולצוות העובדים בבית החולים.

6. הוא מודל לחיקוי אהוב על הילדים

מסי ידוע מאוד באהבתו לילדים ובכך שעזר להם להתפתח כספורטאים. למעשה, הוא הקים את ‘קרן ליאו מסי’ כדי לתת לילדים את ההזדמנויות הטובות ביותר לחינוך ולטיפול בבריאות. בשנת 2010, הוא הפך לשגריר רצון טוב עבור יוניסף ונסע לאפריקה מספר פעמים כדי לדבר עם ילדים על תקוותיהם וחלומותיהם.

7. הוא חבר מצוין
ככדורגלן, מסי שיחק בהרבה קבוצות שונות במהלך הקריירה שלו. הוא שיחק בברצלונה, אינטר מילאן בסרייה A ובנבחרת ארגנטינה.

הוא כבש למעלה מ-700 שערים בקריירה שלו, מה שהפך אותו לשחקן השני הכי מצליח בהיסטוריה אחרי כריסטיאנו רונאלדו. הוא גם זכה במספר פרסים והצטיינות, כמו כדור הזהב של ליגת האלופות של אופ”א, שני גביעי עולם וארבעה תארים בלה ליגה.

 French Mastiff. ליאור סילוק כתבה על ליונל מסי.

8. יש לו מסטיף צרפתי בשם סניור האלק
לא רק מסי הוא כדורגלן מוכשר, אלא שהוא גם אדם נדיב מאוד. הוא תרם כמעט מיליון דולר לשיקום מרפאת ילדים בארגנטינה מולדתו. הוא גם לקח חלק בקמפיין להעלאת המודעות לזכויות ילדים ולבעיות בריאות.

#ליאור סילוק
#ליונל מסי
Share: