ערן בוכריס – עובדות מעניינות על רואה חשבון בוכריס ערן

April 02 2024Cfao

ערן בוכריס – עובדות מעניינות על רואה חשבון בוכריס ערן. באתר זה תוכלו לקרוא גם על עו”ד רונן אורן, יורם קראוס, עו”ד אייל בסרגליק, ג’ורג’ ורור  ,George Warwar, יריב פז ובכירים נוספים.

בוכריס ערן הוא רואה חשבון עצמאי משנת 2010. בעלים של משרד לראיית חשבון ליווי כלכלי ופיתוח עסקי.   בעברו שימש במספר תפקידים בוליטים ביניהם מנהל כמסחרי – כספי בקבוצת שטראוס גרופ בע”מ, וס גרופ בע”מ, מנהל כספים בחטיבת אוטומציה והניע בחברת SIEMENS ישראל וכן בין היתר מילא עבודתו במשרד רו”ח BDO “זיו האפט” ו-KPMG.

כבר מגיל צעיר אהב לנגן והתעניין במוזיקה. בכיתה ג’ התחילי לנגן קלרינט ופסנתר בקונסרבטוריון העירוני ועם השנים והשלבים התקבל לתיכון אומניות ע”ש “תלמה ילין” בגבעתיים, שם סיים בגרות מוסיקאלית רחבה והיה חבר ונגן מוביל בתזמורת הסימפונית.

לפני הצבא , המשיך בלימודי המוסיקה והתקבל לתזמורת הפילהרמונית הצעירה ואף זכה לנגן סולו עם התזמורת

במסגרת שירותו הצבאי התקבל לתזמורת צה”ל בניצוחו של אל”מ זיקו (יצחק) גרציאני ז”ל.

במקביל להצלחה בפן המוזיקאלי, בחר ערן בוכריס לשלב לימודי ראיית חשבון משולב עם לימודי משפטים באוניברסיטה והוא סיים לימודיו בהצטיינות.

לאחר עבודה של מספר שנים כשכיר בסקטור התעשייתי כמנהל כספים, החליט, לשלב את ראיית החשבון “הקלאסית” עם ההכשרות והפרקטיקה מעולם העסקים ובמסגרת זו השיק משרד ראיית חשבון עם מחלקת לליווי עסקי ופיתוח כלכלי.

לקרוא עוד על רואה חשבון ערן בוכריס.

Share: